Acum e mai simplu sa trimiti in garantie sau sa returnezi produsele. Tu doar selectezi in comanda produsul si noi trimitem curierul sa ridice coletul. Cum faci asta?

Intri in contul tau, din dreapta sus a paginii. 


Aici selectezi istoric si detalii comenzi. Astfel, vei vedea toate comenzile plasate de catre tine. Alegi comanda din care a facut parte produsul, dand click pe numarul de referinta comanda.

Vei ajunge sa vizualizezi comanda.

Aici selectezi produsul/produsele pe care doresti sa le trimiti la garantie sau sa le returnezi, bifand casuta din fata produsului. Ne scrii ce s-a intamplat si apoi apesi butonul Genereaza un bon de retur/garantie.  Astfel, in contul tau, la ”Produse pentru retur/garantie”, va aparea aceasta cerere de retur/garantie.

Daca dai click pe Numar retur/garantie, vei vizualiza lista de produse alese pentru retur/garantie si detalii despre statusul cererii. In cel mai scurt timp, noi vom confirma cererea si statusul acesteia se va modifica. (Vezi mai jos detalii statusuri cerere) Dupa aceasta modificare, la Bon retur/garantie va aparea un PDF pe care il poti descarca pentru a verifica datele de contact si de livrare, sa fii sigur ca ne-ai lasat datele corecte. De aici incolo, ne ocupam noi sa trimitem curierul, sa primim coletul si sa rezolvam cat mai rapid problema descrisa in mesajul lasat de catre tine.

 

Detalii statusuri cerere:

In asteptarea confirmarii: Cererea este inregistrata, un operator va confirma luarea la cunostinta a cererii tale.

In asteptarea pachetului: Asteptam sa vizualizezi PDF-ul bon retur/garantie, te sunam sa ne asiguram ca totul e in regula si trimitem curierul spre tine.

Pachetul a fost receptionat: Coletul tau a ajuns la noi si ne ocupam sa fie gata in cel mai scurt timp.

Returnare/Trimitere in garantie anulata: Daca te-ai razgandit intre timp si ne anunti, cererea ta va avea acest status.

Returnare/Garantie finalizata:  Inseamna ca produsele au plecat de la noi catre tine sau ca am rambursat valoarea produselor.

Garantie produse:

Orice produs achizitionat beneficiaza de 12 luni garantie. Exceptie fac consumabilele (cartuse, baterii laptop, etc.), acestea beneficiind de 30 de zile garantie si sistemele cu licenta care au 36 de luni garantie.

Pentru clientii din provincie, produsele trebuie trimise la sediu, transportul fiind suportat de client (mai putin in cazurile in care produsele primite nu sunt functionale sau nu intrunesc caracteristicile prezentate pe site). Cheltuielile cu returul catre client sunt suportate de catre Diablos Computer daca solicitarea de garantie a fost intemeiata. Daca clientul solicita nejustificat garantia (defectul reclamat nu este constatat sau nu se incadreaza in parametrii termenelor de garantie) va suporta si cheltuielile cu returul produsului. Garantia produselor se acorda pe componente (exista stickere pe fiecare componenta in parte), sistemul nu se sigileaza.

Produsele se vor trimite pe adresa specificata pe factura in partea stanga sus la “Punct de lucru”.

Garanţia se face pe loc prin înlocuirea produsului. Produsul defect trimis in garantie nu poate fi schimbat pe loc intotdeauna, in unele cazuri fiind necesara o perioada de minum 1- 3 zile pentru testarea si verificarea produslui. Dacă produsul nu prezintă defectele reclamate de către client, însă acesta doreşte înlocuirea produsului cu un altul identic, atunci produsul va fi înlocuit. Singura condiţie: produsul să fie în garanţie. Produsul poate fi înlocuit cu unul identic, care nu necesită o diferenţă de preţ sau cu un alt produs mai performant, achitând o diferenţă. Vezi Extragaranţie de retur pentru mai multe detalii.

Diablos Computer va pune la dispozitie un numar de telefon unde puteti suna pentru sfaturi tehnice: 021.311.0005 - Interior 1004,plus adrese de e-mail pentru suport tehnic: [email protected] si [email protected] . Deoarece in unele cazuri problema pe care o intampinati se poate rezolva telefonic, insistam sa contactati departamentul tehnic in prealabil si sa stabiliti cu acesta modalitatea de rezolvare a problemei. Inainte de a trimite un produs la garantie clientul va anunta telefonic, la 0725.912.081, sau prin email la [email protected], problema pe care o intampina. Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil. Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.

Receptia in Service

Produsele defecte, expediate catre SC DIABLOS COMPUTER SRL trebuie sa fie obligatoriu insotite de: bonul de retur.garantie, iar in lipsa acestuia, de factura (copie) si certificat de garantie(copie) + numar de contact si adresa de livrare. 
In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect, avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat, factura (copie) si certificatul de garantie in original. Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integral, mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii. Produsele software nu fac obiectul garantiei. Diablos Computer nu isi asuma raspunderea pentru pierderile de date in perioada in care echipamentul se afla la sediul firmei noastre.

Returul la client

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul de la punctul de lucru la care a fost predat sau sa solicitati expedierea sa prin curier.


Compara 0

Cosul este gol

To be determined Shipping
0,00 lei Total

Finalizeaza comanda