Cum Cumpar?

Diablos Computer este un magazin online de unde puteți achiziționa produse IT. Opțiunile de achiziție sunt:

  1.        Online
  2.        Telefonic
  3.        Din showroom-uri

 

Cum comand?

1. On-line prin înregistrarea pe site-ul nostru și finalizarea unei comenzi. În cel mai scurt timp veți fi contactat de un reprezentant Diablos Computer pentru confirmare și discutarea detaliilor legate de derularea în cele mai bune condiții a comenzii.

2. Telefonic prin apelarea unui număr de telefon din secțiunea CONTACT din site. Se vor furniza operatorului ce preia comanda urmatoarele informații:

  •          Cod(uri) produs(e)
  •          Date de facturare
  •          Date de livrare
  •          Număr de contact

3. Direct în showroom. Pentru comenzile plasate direct în showroom, există un timp de aşteptare de aproximativ 15 minute pentru ridicarea comenzii, în cazul în care produsul se află în locația respectivă. Pentru produsele care nu se află în locația în care plasați comanda, acesta se poate ridica în următoarea zi lucrătoare.

 

Expedierea comenzilor*:

Comenzile plasate online sau telefonic până în ora 15 a oricărei zi lucrătoare se vor expedia în aceeași zi. Comenzile plasate după ora 15 se vor expedia în următoarea zi lucrătoare. În caz de modificări, un operator vă va contacta pentru a comunica modificările.

*In cazul perioadelor de reduceri  expedierea comenzilor poate suferi modificări.

  1.        Livrarea prin curier – Diablos Computer livrează prin Urgent Cargus, Fan Curier sau Book Curier oriunde în țară. Alegerea firmei de curierat se va face de către Diablos Computer în cazul comenzilor ce beneficiază de transport gratuit. Clientul poate opta pentru o firmă de curierat în acest caz doar dacă se încadrează în livrarea gratuită sau dacă dorește să achite costul transportului*. Comenzile de peste 150 de lei beneficiaza de transport gratuit**. Costul transportului comenzilor sub 150 de lei este suportat de destinatar.  
  2.        Ridicarea produselor de la showroom – In comanda plasata se va preciza din ce showroom se doreste ridicarea comenzii, iar operatorul care va contacta clientul pentru confirmare va specifica in cat timp poate fi ridicata comanda. ***

Livrarile se fac in 24 de ore lucratoare de la data la care comanda a fost confirmata de catre consultantii de vanzari DIABLOS COMPUTER si de Dumneavoastra . In cazul comenzilor cu plata prin ordin de plata sau online, livrarea se face in 24 de ore de la data la care tranzactia a fost confirmata de banca sau de procesatorul de carduri.

*Costul transportului nu este standard, se calculeaza de catre firma de curierat. Calculator cost expeditie

**Costul de 150 de lei se refera la suma achitata de catre client, nu la valoarea produselor asupra carora s-a intervenit cu cupon de reducere.

***In cazul ridicarii comenzii din showroom, timpul de asteptare poate fi de maxim doua zile lucratoare.

 

Modalitati de plata

Ai la dispozitie diferite modalitati de plata:

  1.        Ramburs – Platesti la curier in momentul in care primesti produsul.
  2.        Online cu cardul – Platesti online in momentul plasarii comenzii.
  3.        Rate online cu cardul – Alegi numarul de rate la cand platesti online cu cardul.
  4.        Cash in magazin – Comanzi, platesti, ridici produsele.
  5.        Cu cardul in magazin – La fel de simplu ca si la anterioara modalitate de plata.
  6.        Prin ordin de plata – Dupa confirmarea comenzii, iti vom trimite factura proforma la cerere, iar dupa achitarea acesteia iti livram produsul.
  7.        Prin Grenke – dupa plasarea comenzii vei fi contactat sa iti prezentam oferta, apoi vei fi pus in legatura cu un reprezentant Grenke.  Grenke permite închirierea de produse în valoare minimă de 500 de euro, pe o perioadă cuprinsă între 18 şi 60 de luni. 

 

 

Cum procedez dacă un produs comandat nu mai este în stoc?

Comenzile se proceseaza în ordinea primirii lor. În cazul în care un produs comandat nu mai este în stoc, veți fi contactat de un consultant IT în vederea informării. Dacă se dorește înlocuirea cu un alt produs, consultantul vă poate pune la dispoziție cele mai relevante produse.

 

Extragaranţie de retur

Dacă pe parcursul folosirii produsului nu mai eşti mulţumit de el din diferite motive, pe toată perioada garanţiei îţi oferim posibilitatea schimbării acestuia cu oricare alt produs de pe site. Cum funcţionează acest serviciu? Foarte simplu: în primul rând identifici pe site-ul nostru produsul pe care vrei să îl returnezi (astfel afli suma de care dispui pentru un alt produs. Evaluăm produsul cumpărat de la noi la preţul afişat pe site la momentul respectiv). Poţi achiziţiona orice alt produs de suma respectivă sau achitând o diferenţă, în funcţie de produsul nou pe care l-ai ales.

În primele 30 de zile de la cumpărarea produsului ai posibilitatea returnării acestuia şi rambursării integrale a banilor (produsul trebuie să respecte condiţiile minime de garanţie înscrise în certificatul de garanţie). Returul se poate face direct în unul dintre magazinele noastre sau folosind un curier. Taxele de transport vor fi suportate de client în cazul în care se solicită rambursarea nejustificată a banilor. Returul se va face numai după ce se va anunţa în prealabil un reprezentant al firmei noastre. Produsul returnat trebuie să deţină etichetele de garanţie intacte.

!Calculatoarele cu licenţe software nu se pot returna!

 

Garantie produse:

Orice produs achizitionat beneficiaza de 12 luni garantie. Exceptie fac consumabilele (cartuse, baterii laptop, etc.), acestea beneficiind de 30 de zile garantie si sistemele cu licenta care au 36 de luni garantie.

Pentru clientii din provincie, produsele trebuie trimise la sediu, transportul fiind suportat de client (mai putin in cazurile in care produsele primite nu sunt functionale sau nu intrunesc caracteristicile prezentate pe site). Cheltuielile cu returul catre client sunt suportate de catre Diablos Computer daca solicitarea de garantie a fost intemeiata. Daca clientul solicita nejustificat garantia (defectul reclamat nu este constatat sau nu se incadreaza in parametrii termenelor de garantie) va suporta si cheltuielile cu returul produsului. Garantia produselor se acorda pe componente (exista stickere pe fiecare componenta in parte), sistemul nu se sigileaza.

Produsele se vor trimite pe adresa specificata pe  factura in partea stanga sus la “Punct de lucru”.

                Garanţia se face pe loc prin înlocuirea produsului. Produsul defect trimis in garantie nu poate fi schimbat pe loc intotdeauna, in unele cazuri fiind necesara o perioada de minum 1- 3 zile pentru testarea si verificarea produslui. Dacă produsul nu prezintă defectele reclamate de către client, însă acesta doreşte înlocuirea produsului cu un altul identic, atunci produsul va fi înlocuit. Singura condiţie: produsul să fie în garanţie. Produsul poate fi înlocuit cu unul identic, care nu necesită o diferenţă de preţ sau cu un alt produs mai performant, achitând o diferenţă. Vezi Extragaranţie de retur pentru mai multe detalii.

Diablos Computer va pune la dispozitie un numar de telefon unde puteti suna pentru sfaturi tehnice: 021.311.0005 - Interior 1004,plus o adresa de e-mail pentru suport tehnic: [email protected] . Deoarece in unele cazuri problema pe care o intampinati se poate rezolva telephonic, insistam sa contactati departamentul tehnic in prealabil si sa stabiliti cu acesta modalitatea de rezolvare a problemei. Inainte de a trimite un produs la garantie clientul va anunta telephonic, la 0725.912.081,sau prin email la [email protected], problema pe care o intampina. Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil. Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.

Receptia in Service

Produsele defecte, expediate catre SC DIABLOS COMPUTER SRL trebuie sa fie obligatoriu insotite de: factura (copie) si certificat de garantie(copie).
In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect, avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat, factura (copie) si certificatul de garantie in original. Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integral, mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii. Produsele software nu fac obiectul garantiei. Diablos Computer nu isi asuma raspunderea pentru pierderile de date in perioada care echipamentul se afla la sediul firmei noastre.

Returul la client

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul de la punctual de lucru la care a fost predat sau sa solicitati expedierea sa prin curier.

 

Extragaranţie de retur

Dacă pe parcursul folosirii produsului nu mai eşti mulţumit de el din diferite motive, pe toată perioada garanţiei îţi oferim posibilitatea schimbării acestuia cu oricare alt produs de pe site.

Cum funcţionează acest serviciu?

Foarte simplu: în primul rând identifici pe site-ul nostru produsul pe care vrei să îl returnezi (astfel afli suma de care dispui pentru un alt produs. Evaluăm produsul cumpărat de la noi la preţul afişat pe site la momentul respectiv). Poţi achiziţiona orice alt produs de suma respectivă sau achitând o diferenţă, în funcţie de produsul nou pe care l-ai ales.

În primele 30 de zile de la cumpărarea produsului ai posibilitatea returnării acestuia şi rambursării integrale a banilor (produsul trebuie să respecte condiţiile minime de garanţie înscrise în certificatul de garanţie). Returul se poate face direct în unul dintre magazinele noastre sau folosind un curier. Taxele de transport vor fi suportate de client în cazul în care se solicită rambursarea nejustificată a banilor. Returul se va face numai după ce se va anunţa în prealabil un reprezentant al firmei noastre. Produsul returnat trebuie să deţină etichetele de garanţie intacte.

Produsele trebuie să fie însoțite de formularul Retur Marfă, pe care îl găsiți în secțiunea Retur. Rambursarea banilor se face în termen de 14 zile de la primirea și verificarea produsului.Vom efectua această rambursare prin transfer bancar, in acest sens fiind necesar sa ne furnizați un cont IBAN precizând și titularul acestuia.

!Calculatoarele cu licenţe software nu se pot returna, precum și produsele consumabile dacă nu este înscris altfel în certificatul de garanție!

 

Documente (Facturi, Chitante, Garantii)

Documentele legale va sunt predate/trimise intotdeauna in original impreuna cu comanda (in cazul livrarilor prin curier, acestea se regasesc in AWB-ul coletului). Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris lipsa oricarui document in momentul primirii produselor. Conform Codului Fiscal, ART. 155, Alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor in original nu sunt obligatorii.

 


Compara 0

Cosul este gol

To be determined Shipping
0,00 lei Total

Finalizeaza comanda