Cum comand?
1. On-line prin înregistrarea pe site-ul nostru și finalizarea unei comenzi. În cel mai scurt timp veți primi un e-mail de confirmare al comenzii, în care va fi înscrisă referinţa comenzii. În cazul în care nu primiţi acest e-mail, comanda nu a fost înregistrată.
2. Telefonic prin apelarea unui număr de telefon din secțiunea CONTACT din site. Se vor furniza operatorului ce preia comanda urmatoarele informații:
- Cod(uri) produs(e)
- Date de facturare
- Date de livrare
- Număr de contact
3. Direct în showroom. Pentru comenzile plasate direct în showroom, există un timp de aşteptare de aproximativ 15 minute pentru ridicarea comenzii, în cazul în care produsul se află în locația respectivă. Pentru produsele care nu se află în locația în care plasați comanda, acesta se poate ridica în următoarea zi lucrătoare.
4. Prin accesarea butonului de WhatsApp din pagina produsului dorit. Vor fi necesare aceleaşi informaţii ca şi la punctul 2.
5. Prin e-mail la [email protected], trimiţând informaţiile menţionate la punctul 2.
Expedierea comenzilor*:
Comenzile se procesează în ordinea în care acestea au fost înregistrate. Estimăm un interval de 24h pentru expediere, excepţie făcând comenzile plasate în perioadele de reduceri* sau cele din weekend care intră în procesare în prima zi lucrătoare si al căror interval de expediere poate fi de 48h, alături de cele plasate în respectiva zi lucrătoare. În caz de modificări, un operator vă va contacta pentru a comunica modificările.
*In cazul perioadelor de reduceri expedierea comenzilor poate suferi întârzieri mai mari de 48h.
În perioada promoţiei Black Friday, expedierea comenzilor poate dura până la 7 zile lucrătoare.
! Comenzile care contin produse cu baterii noi (ex: UPS, laptopuri) au un interval de expediere estimativ de 3-7 zile lucratoare, bateriile şi acesoriile fiind preponderent in stoc furnizor.
- Livrarea prin curier – Diablos Computer livrează prin Fan Curier sau GLS oriunde în țară. Alegerea firmei de curierat se va face de către Diablos Computer în cazul comenzilor ce beneficiază de transport gratuit. Clientul poate opta pentru o firmă de curierat în măsura în care nu presupune costuri adiţionale (kilometri suplimentari până la destinaţie) sau dacă dorește să achite costul transportului*. Comenzile de peste 150 de lei beneficiaza de transport gratuit**. Costul transportului comenzilor sub 150 de lei este suportat de destinatar.
- Ridicarea produselor din depozit – In comanda plasata se va bifa opţiunea Ridicare din Depozit, iar în momentul în care comanda este pregătită, veţi fi înştiinţat prin intermediul unui e-mail. ***
*Costul transportului este standard pentru comenzile sub 150 lei, si anume 25 lei.
**Costul de 150 de lei se refera la suma achitata de catre client, nu la valoarea produselor asupra carora s-a intervenit ulterior cu cupon de reducere.
***In cazul ridicarii comenzii din depozit, timpul de asteptare poate fi de maxim trei zile lucratoare. În cazul în care nu aţi primit e-mail-ul pentru ridicare, vă rugăm să ne înştiinţaţi printr-un e-mail la [email protected]
Modalități de plată
- Ramburs – Plătești la curier în momentul în care primești produsul.
- Online cu card de debit/credit – Plătești online în momentul plasării comenzii.
- Online prin PayPal - Plătești online în momentul plasării comenzii, utilizând gateway-ul securizat Paypal.
- Rate online cu card de credit – Alegi numărul de rate când plătești online cu cardul.
- Online cu card cadou - Plătești online în momentul plasării comenzii.
- Cash în magazin – Comanzi, plătești, ridici produsele.
- Cu cardul în magazin – La fel de simplu, ca și la anterioara modalitate de plată.
- Prin ordin de plată – După confirmarea comenzii, îți vom trimite factura proformă la cerere, iar după achitarea acesteia îți livrăm comanda.
- Prin Grenke – După plasarea comenzii vei fi contactat să îți prezentăm oferta, apoi vei fi pus în legatură cu un reprezentant Grenke. Grenke permite închirierea de produse în valoare minimă de 500 de euro, pe o perioadă cuprinsă între 18 şi 60 de luni.