Garantie produse: 

Orice produs achizitionat beneficiaza de 12 luni garantie. Exceptie fac consumabilele (cartuse, baterii laptop, etc.), acestea beneficiind de 30 de zile garantie si sistemele cu licenta care au 36 de luni garantie.

Garantia produselor se acorda pe componente (exista stickere pe fiecare componenta in parte), sistemul nu se sigileaza.

Trimiterea unui produs in garantie:

Inainte de a trimite un produs la garantie clientul va anunta prin email la [email protected], problema pe care o intampina.

Produsele se vor trimite la adresa Jilava, Ilfov, Sos. Giurgiului 51, prin curier.

Costurile de trimitere a produsului in garantie vor fi suportate de catre client, urmand ca Diablos Computer sa suporte costurile de transport pentru trimiterea inapoi catre client a produsului.

Va rugam sa introduceti in colet factura si garantia sau referinta comenzii prin care produsul a fost comandat + numar de contact si sa pastrati o copie a notei de transport cu care expediati produsul pentru verificari ulterioare!

Garanţia se efectuează într-o perioada de minum 1-5 zile lucrătoare necesare pentru testarea, verificarea şi soluţionarea defectului reclamat. In cazurile in care produsul necesita inlocuirea unor componente care nu se afla in stocul nostru, garantia poate dura pana la 30 de zile. Dacă produsul nu prezintă defectele reclamate de către client, însă acesta doreşte înlocuirea produsului cu un altul identic, atunci produsul va fi înlocuit. Singura condiţie: produsul să fie în garanţie. Produsul poate fi înlocuit cu unul identic, care nu necesită o diferenţă de preţ sau cu un alt produs mai performant, achitând o diferenţă. Pentru mai multe detalii, ne puteţi trimite un e-mail la [email protected]

Daca garantia este solicitata nejustificat (defectul reclamat nu este constatat sau nu se incadreaza in parametrii termenelor de garantie), clientul va suporta si cheltuielile cu returul produsului. 

Diablos Computer va pune la dispozitie un numar de telefon unde puteti suna pentru sfaturi tehnice: 021.311.0005, plus adrese de e-mail pentru suport tehnic: [email protected] si [email protected] . Deoarece in unele cazuri problema pe care o intampinati se poate rezolva telefonic, insistam sa contactati departamentul tehnic in prealabil si sa stabiliti cu acesta modalitatea de rezolvare a problemei. Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil. Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.

Produsele software nu fac obiectul garantiei. Diablos Computer nu isi asuma raspunderea pentru pierderile de date in perioada in care echipamentul se afla la sediul firmei noastre.

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul de la punctul de lucru la care a fost predat sau sa solicitati expedierea sa prin curier.