Garantie produse: 

Orice produs achizitionat beneficiaza de 12 luni garantie. Exceptie fac consumabilele (cartuse, baterii laptop, etc.), acestea beneficiind de 30 de zile garantie si sistemele cu licenta care au 36 de luni garantie.

Pentru clientii din provincie, produsele trebuie trimise la sediu, transportul fiind suportat de client (mai putin in cazurile in care produsele primite nu sunt functionale sau nu intrunesc caracteristicile prezentate pe site). Cheltuielile cu returul catre client sunt suportate de catre Diablos Computer daca solicitarea de garantie a fost intemeiata. Daca clientul solicita nejustificat garantia (defectul reclamat nu este constatat sau nu se incadreaza in parametrii termenelor de garantie) va suporta si cheltuielile cu returul produsului. Garantia produselor se acorda pe componente (exista stickere pe fiecare componenta in parte), sistemul nu se sigileaza.

Produsele se vor trimite pe adresa specificata pe factura in partea stanga sus la “Punct de lucru”.

Garanţia se face pe loc prin înlocuirea produsului. Produsul defect trimis in garantie nu poate fi schimbat pe loc intotdeauna, in unele cazuri fiind necesara o perioada de minum 1- 3 zile pentru testarea si verificarea produslui. Dacă produsul nu prezintă defectele reclamate de către client, însă acesta doreşte înlocuirea produsului cu un altul identic, atunci produsul va fi înlocuit. Singura condiţie: produsul să fie în garanţie. Produsul poate fi înlocuit cu unul identic, care nu necesită o diferenţă de preţ sau cu un alt produs mai performant, achitând o diferenţă. Vezi Extragaranţie de retur pentru mai multe detalii.

Diablos Computer va pune la dispozitie un numar de telefon unde puteti suna pentru sfaturi tehnice: 021.311.0005 - Interior 1004,plus adrese de e-mail pentru suport tehnic: [email protected] si [email protected] . Deoarece in unele cazuri problema pe care o intampinati se poate rezolva telefonic, insistam sa contactati departamentul tehnic in prealabil si sa stabiliti cu acesta modalitatea de rezolvare a problemei. Inainte de a trimite un produs la garantie clientul va anunta telefonic, la 0725.912.081, sau prin email la [email protected], problema pe care o intampina. Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil. Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.

Receptia in Service

Produsele defecte, expediate catre SC DIABLOS GROUP IT SRL trebuie sa fie obligatoriu insotite de: bonul de retur, garantie, iar in lipsa acestuia, de factura (copie) si certificat de garantie(copie) + numar de contact si adresa de livrare. 
In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect, avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat, factura (copie) si certificatul de garantie in original. Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integral, mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii. Produsele software nu fac obiectul garantiei. Diablos Computer nu isi asuma raspunderea pentru pierderile de date in perioada in care echipamentul se afla la sediul firmei noastre.

Returul la client

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul de la punctul de lucru la care a fost predat sau sa solicitati expedierea sa prin curier.