Intrebari frecvente

Promotia curenta

Promotia curenta, denumita "Get ready for Christmas Sale", se desfasoara in intervalul 18.11.2024 (09:00) - 31.12.2024 (23:59)

Cum functioneaza butoanele Negociaza Pret si Ai gasit mai ieftin?

In pagina fiecarui produs ai butoanele "Negociaza Pret" si "Ai gasit mai ieftin". Daca doresti sa obtii un pret mai mic, apesi pe butonul "Negociaza Pret", ne lasi datele tale de contact (telefon sau e-mail) si pretul dorit. Noi iti vom raspunde in cel mai scurt timp cu un pret preferential.

Daca ai gasit un produs identic cu unul din site-ul nostru, apesi pe butonul "Ai gasit mai ieftin", ne lasi datele tale de contact (telefon sau e-mail) si link-ul catre produsul identic vandut mai ieftin de catre alta firma. Noi iti vom raspunde in cel mai scurt timp cu un pret preferential. 

!Preturile preferentiale primite in urma accesarii oricaruia dintre cele doua butoane se supun urmatoarelor conditii: 

- comanda nu se va plasa online (doar telefonic, prin e-mail sau WhatsApp)

- asupra comenzii nu mai pot fi utilizate alte vouchere/reduceri 

- pentru comanda cu pret preferential nu vei primi puncte de fidelitate

- comanda va putea fi achitata doar prin ramburs la curier sau virament bancar (nu se pot achita in rate sau cu card online produsele pentru care s-a primit pret preferential!)

Ce inseamna Gradele listate la monitoare? 

Gradele prezentate la monitoare reprezinta starea display-ului.

Grad A Lux = Display ca nou

Grad A = Display in stare foarte buna

Grad B = Display care poate prezenta anumite defecte precum pixeli, zgarieturi pe suprafata display-ului - daca nu au poze in descriere, puteti sa ne cereti poze exacte

Grad C = Display care poate prezenta dungi pixeli sau zgarieturi mai adanci pe suprafata display-ului - daca nu au poze in descriere, puteti sa ne cereti poze exacte

In cat timp primesc comanda? 

Comenzile se procesează în ordinea în care acestea au fost înregistrate. Estimăm un interval de 24h pentru expediere, excepţie făcând comenzile plasate în perioadele de reduceri* sau cele din weekend care intră în procesare în prima zi lucrătoare si al căror interval de expediere poate fi de 48h, alaturi de cele plasate in respectiva zi lucratoare. 

*In cazul perioadelor de reduceri expedierea comenzilor poate suferi întârzieri mai mari de 48h.

Cat costa livrarea produselor?

Costul transportului este standard pentru comenzile sub 150 lei, si anume 25 lei. Costul de 150 de lei se refera la suma achitata de catre client, nu la valoarea produselor asupra carora s-a intervenit cu cupon de reducere.

 

Cum procedez dacă un produs comandat nu mai este în stoc?

Comenzile se proceseaza în ordinea primirii lor. În cazul în care un produs comandat nu mai este în stoc, veți fi contactat de un consultant în vederea informării. Dacă se dorește înlocuirea cu un alt produs, consultantul vă poate pune la dispoziție cele mai relevante produse.

 

Documente (Facturi, Chitante, Garantii):

Documentele legale va sunt trimise automat prin e-mail (se utilizeaza adresa de e-mail din contul din care ati plasat comanda).

Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris la [email protected] lipsa oricarui document in momentul primirii produselor. Conform Codului Fiscal, ART. 155, Alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor in original nu sunt obligatorii.

Cum utilizez punctele de fidelitate?

Voucherele generate din punctele de loialitate nu sunt cumulabile intre ele si nici cu alte vouchere primite în urma diferitelor promoții, reduceri de fidelitate, acordate individual, aleatoriu sau ca urmare a participării la un concurs sau chestionar.

În timpul plasării unei comenzi nu se pot utiliza mai multe vouchere. Sistemul de comandă permite aplicarea unui singur voucher de reducere, indiferent de proveniența acestuia (ex: promoții, reduceri de fidelitate, acordate individual, aleatoriu sau ca urmare a participării la un concurs sau chestionar, email, Facebook, Google).

Voucherele și cupoanele de reducere au o perioadă de valabilitate prestabilită (3 luni) sau notificată în prealabil în momentul generării acestora (ex: în contul de client, pagina de campanie, newsletter, email, Facebook, Google, etc) și nu pot fi utilizate după ce au expirat.

Odată folosite, voucherele nu mai pot fi reutilizate. De asemenea, voucherele individuale sunt alocate unui singur cont de client.

Ce inseamna Refurbished? 

Termenul Refurbished inseamna Reconditionat, adus la o stare de utilizare in parametri normali, produsul prezentandu-se intr-o stare mai buna decat unul second hand, avand sau nu interventii asupra zonei estetice. 

Nu am primit CD cu drivere!

Driverele le gasesti online, pe pagina producatorului sistemului tau (exemplu: https://www.dell.com/support/home/ro/ro/robsdt1/products/laptop/inspiron_laptop?app=drivers). Pentru produsele cu licenta, Windows 10 preia automat driverele prin simpla conectare a sistemului la internet. Daca totusi apar erori, incerca prima varianta si intra pe site-ul producatorului pentru drivere. 

Nu am primit CD cu Windows! 

Nu comercializam CD-uri cu sisteme de operare. Orice sistem de operare comandat alaturi de un sistem second hand vine preinstalat pe unitatea de stocare a acestuia, licenta fiind digitala: kit-ul de Windows se preinstaleaza pe unitatea de stocare, iar finalizarea instalarii sistemului de operare se face strict de catre cumparator! 

te sunam noi te sunam noi